| Radio Wydawało się, że wraz z rozwojem telewizji znaczenie radia jako środka przekazu  spadnie. Tak się jednak nie stało, radio jest nadal istotnym 
medium, także reklamowym. Zaletą reklamy radiowej jest jej szeroki zasięg (wielu ludzi słucha radia, często podczas robienia innych czynności), a także możliwość 
wpływania na to, do jakich grup reklama jest kierowana.  Niestety wadą tego medium jest ulotność (jeżeli nie usłyszałeś spotu, to już nie dowiesz się o danej ofercie).  Telewizja Już radio, a telewizja w szczególności są dosyć kosztownymi środkami reklamy. 
Wprawdzie zasięg telewizji jest ogromny, ale jeśli działasz na rynku lokalnym, albo twoja oferta nie jest kierowana do masowego odbiorcy, 
wielkie wydatki na reklamę telewizyjną nie opłacą się. Mogą one być mniejsze i ograniczać się do rynku na którym działasz, kiedy wybierzesz stacje regionalne, albo nawet reklamowe strony 
sieci kablowych, z tym, że skuteczność tych ostatnich nie jest już tak duża. Reklama zewnętrzna Promocja na billboardach, wiatach, podświetlanych panelach odnosi największe skutki, kiedy zależy ci na wizualizacji twojej oferty i 
utrwaleniu jej w pamięci potencjalnych klientów. Ta forma reklamy też lepiej sprawdza się w przypadku produktów masowych i firm działających globalnie. Chociaż nawet w przypadku 
mniejszej firmy możesz wykupić pojedyncze billboardy w twojej okolicy, będą one pełnić rolę atrakcyjnych szyldów. |