str. główna
ELFIN.PL

Wskaźniki i stawki
Składki ZUS
Dokumenty

25 kwietnia 2018
Inwestycje Banki Ubezpieczenia Emerytury Podatki Biznes Moje finanse
Kredyty mieszkaniowe
finanse  ubezpieczenia  podatki i ZUS  twoja firma  praca  oferty B2B  forum

Kalkulatory
Ile wyniosą twoje składki na ZUS?
Jakie raty kredytu będziesz spłacał?
Ile wyniesie twoja zaliczka na podatek?
Oblicz odsetki od zaległości podatkowych

Wszystkie   

Znajdź
Oferty B2B
Przetargi
Biuro rachunkowe
Dostawcę usług internetowych
Firmę leasingową
Brokera ubezpieczeniowego
Agenta ubezpieczeniowego
Instytucję publiczną

Słownik finansowy

 Wzory dokumentów

Zgłoś błąd lub sugestię

PITy 2017? Tylko z Jupiterem! Ściągnij darmową wersję >>

Porady i strategie
Reklama

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu, a próba oszczędzania pieniędzy poprzez redukcję wydatków na reklamę, przypomina zatrzymywanie zegara w celu oszczędzania czasu.

Rynek robi się coraz bardziej konkurencyjny i firmy są skazane na reklamowanie się. Problem dotyczy tego gdzie to robić, to znaczy gdzie najwięcej osiągniemy za najmniejszą cenę.

Jak się reklamować

Do działań reklamowych nawet najmniejsze firmy powinny podchodzić jak do pewnego ciągu długotrwałych czynności. Kampanie reklamowe to przecież budowa wizerunku firmy, a ten, jeżeli zmienia się to do dzieje się to rzadko.

Zanim cokolwiek zrobisz związanego z reklamą, powinieneś:

  • swoje działania zaplanować
  • określić do kogo reklamę chcesz skierować
  • wybrać odpowiednie narzędzia
  • określić odpowiedni moment

Bez ułożenia działań reklamowych w pewien ciąg zdarzeń nie osiągniesz zbyt wiele na dłuższą metę. Poszczególne kampanie będą niespójne i dorobek jednej będzie niweczony przez następną.

Skuteczność reklamy w decydującej mierze zależy od tego, do kogo i jak ją kierujesz oraz jakie i kiedy stosujesz środki. Być może o swojej ofercie chcesz przypominać dotychczasowym nabywcom, albo też pozyskać zupełnie nowe grupy klientów.

Adresaci reklamy w znacznej mierze wpływają na wybór narzędzi reklamowych. Jeżeli kierujesz informację o swoich produktach do ludzi starszych, o konserwatywnych nawykach powinieneś stosować stonowane środki reklamy. W przypadku młodych odbiorców - przeciwnie, warto wykorzystać krzykliwe, dynamiczne, czasem nawet bulwersujące metody przekazu.

Zobacz, jakie konkretnie media reklamowe masz do wyboru.

Wybór czasu, kiedy zostanie przeprowadzana kampania w największej mierze zależy od cyklu życia samego produktu. Tuż przed wprowadzeniem nowego produktu na rynek jego reklama powinna zawierać dużo informacji o samym produkcie. Później, kiedy jest on już dobrze znany wśród klientów, wystarczy przypominanie i utrwalanie dobrej marki produktu i firmy.

Drukuj Wyślij do znajomego Skomentuj na forum
Wskaźniki i stawki Składki ZUS Oferty biznesowe Kalkulator odsetkowy Wzory dokumentów Oferty pracy Program dla małych firm
Copyright © 2000-2018 Elfin Sp. z o.o.
o nas | kontakt | ochrona prywatności | reklama | zastrzeżenia prawne | mapa serwisu
elfin2009