str. główna
ELFIN.PL

Wskaźniki i stawki
Składki ZUS
Dokumenty

20 sierpnia 2018
Inwestycje Banki Ubezpieczenia Emerytury Podatki Biznes Moje finanse
Kredyty mieszkaniowe
finanse  ubezpieczenia  podatki i ZUS  twoja firma  praca  oferty B2B  forum

Kalkulatory
Ile wyniosą twoje składki na ZUS?
Jakie raty kredytu będziesz spłacał?
Ile wyniesie twoja zaliczka na podatek?
Oblicz odsetki od zaległości podatkowych

Wszystkie   

Znajdź
Oferty B2B
Przetargi
Biuro rachunkowe
Dostawcę usług internetowych
Firmę leasingową
Brokera ubezpieczeniowego
Agenta ubezpieczeniowego
Instytucję publiczną

Słownik finansowy

 Wzory dokumentów

Zgłoś błąd lub sugestię
Porady i strategie
Czy moja firma powinna mieć stronę internetową?

Pytanie retoryczne. Trudno wyobrazić sobie przedsiębiorstwo, któremu nie opłaci się posiadanie własnej strony, chociażby do statycznej prezentacji danych teleadresowych.
Zwróć uwagę, że jeszcze niedawno spoty reklamowe kończyły się podaniem numeru telefonu, zachętą "przyjdź do nas", czy "skontaktuj się z naszym przedstawicielem", a obecnie coraz częściej widzisz jedynie krótki napis zaczynający się od www.
Świadczy to nie tylko o przekonaniu firm, że ktoś do nich dotrze tą drogą, ale także, że taka prezentacja jest obecnie dobrze widziana.

Poprzez stronę www możesz, poczynając od rzeczy najprostszych:

  • jedynie zaprezentować planszę z logo firmy, adresem biura, numerami kontaktowymi. Skoro inni mogą do tego wykorzystywać kanały telewizji kablowej, ty możesz spróbować w internecie. Nie zapłacisz więcej, a dodatkowo w przyszłości będziesz mógł rozbudować swoją witrynę
  • zaprezentować w sposób dynamiczny i atrakcyjny nie tylko firmę, ale także jej ofertę. Do tego celu możesz wykorzystać nie tylko tekst, ale także grafikę (również animacje, filmy) i dźwięk. Twoja strona będzie spełniać zadanie kompleksowego i ciekawego folderu, który dodatkowo może być na bieżąco aktualizowany
  • dopuścić dodatkowo zamawianie twoich produktów i usług. W ten sposób kontrahenci twojej firmy będą mogli składać zamówienia bez względu na dzień tygodnia i jego porę
  • umożliwić obsługę płatności składanych przez twoich kontrahentów i klientów. W przypadku powodzenia pomysłu, być może będziesz mógł przenieść całą sprzedaż do internetu i tym samym znacznie zaoszczędzić

Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż i znaleźć nowych partnerów, jak najszybciej powinieneś więc znaleźć się w internecie. Niezależne od tego jak mała jest twoja firma powinno jej się to opłacić.
W zależności od wybranego wariantu za przywilej bycia w sieci zapłacisz:

- za rejestrację domeny (adresu internetowego twojej firmy) - od kilku zł na rok
- za przygotowanie i aktualizację strony - od kilkuset zł
- za hosting (czyli za to że firma, która się tym zajmuje "przyjmie" twoją domenę na jej serwer), wraz z kontami poczty elektronicznej - od kilkudziesięciu złotych na rok
- za łącze - od kilkudziesięciu złotych na miesiąc.

Zobacz co powinno się znaleźć na dobrej stronie www, a także jak po kolei przygotować serwis firmowy w internecie.

Po usługi dostępu do internetu powinieneś się zwrócić do ich dostawcy (Internet Service Provider, ISP). Chcąc znaleźć ISP działających w twojej miejscowości, skorzystaj z naszej wyszukiwarki.


Ze stroną www łączy się głównie prezentacja twoich danych, ale kiedy już będziesz miał dostęp do internetu, możesz i powinieneś wykorzystać sieć także jako źródło informacji i kontaktów.

Drukuj Wyślij do znajomego Skomentuj na forum
Wskaźniki i stawki Składki ZUS Oferty biznesowe Kalkulator odsetkowy Wzory dokumentów Oferty pracy Program dla małych firm
Copyright © 2000-2018 Elfin Sp. z o.o.
o nas | kontakt | ochrona prywatności | reklama | zastrzeżenia prawne | mapa serwisu
elfin2009